30 Kasım 2010 Salı

Wordpress Şifremi Admin Şifremi Unuttum

En çok kullanılan hazır script olan Wp de çoğumuzun başına gelir, şifremizi unuturuz yada çaldırırız. Bu gibi durumlarda yapılacak ilk şey WP admin hesabı oluştururken verdiğimiz E-Postaya şifremi unuttum kısmından yeni şifre göndermek olucaktır.

Eğer Mailiniz artık kullanılmıyorsa, çalındıysa, yada serverın email sunucusu ile alakalı sorunu varsa geriye yapacak tek bir şey kalıyor.

Öncelikle kullandığınız panele göre giriş yapıcaksınız (plesk - Cpanel )
Giriş yaptıktan sonra mevcut hesabı seçip Veritabanları bölümüne ulaşarak PhpMyadmini çalıştırarak mevcut tablolar arasında e-posta hesabını aratıp yeni bir e-postayı bu kısımdan belirtebilirsiniz. Bu işlemi yaptıktan sonra yeni şifrenizi tekrar e-posta adresinize isteyek şifrenizi bu şekilde aktif edebilirsiniz.

1 yorum:

  1. açıkça söylemek gerekirse bu yazınızdan pek istifade edemedim
    neden mi
    anladığım kadarıyla bu dedikleriniz wordpress tabanlı site sahiplerini ilgilendiriyor (yanlış anlamış olabilirim)
    fakat ben sadece bir blog kullanıcısıyım. ve şifremi unuttum giremiyorum. mail adresime de şifre sıfırlama linki bir türlü gelmedi.
    bu konuda bana yardımcı olursanız çok mutlu olurum.
    lütfen yardımcı olun
    bu konuda bir şeyler yazarsanız...

    YanıtlaSil